Subject: Re: E-kinnistusraamatu kasutamine - Kaugmets
From: "Kaugmets" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 11:11:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Lisatud on digitaalselt allkirjastatud avaldus PÄRINGUSÜSTEEMIDE KASUTAMISE 
LEPINGU nr 3/54-25 juurde

Lugupidamisega

Aivar Pedaspuu

Eesti Kaugmetsaomanike Liit

Tel 5021260

06.02.2025 13:26 RIK info kirjutas:

Tere

Tänan kirja eest.

Lepingu kinnistusraamatu kasutamiseks saate sõlmida siin 
https://ariregister.rik.ee/est/contract

Lisaks palume saata juhatuse liikme poolt digitaalselt allkirjastatud 
avaldus koos põhjenduse ja viitega, millise seadusest tuleneva ülesande 
täitmiseks soovite saada juurdepääsu kinnistusraamatu füüsilise isiku 
otsingule.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Kaugmets  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 5, 2025 3:14 PM
To: RIK info  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: E-kinnistusraamatu kasutamine - Kaugmets

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Seoses tööülesannete täitmisega ja metsaomanike metsade majandamise 
nõustamisega palun lepingut omaniku nime ja isikukoodi järgi andmete 
otsimiseks e-kinnistusraamatust

Lugupidamisega

Aivar Pedaspuu

Metsanduse konsulent

Eesti Kaugmetsaomanike Liit

Tel 5021260